dijous, 2 d’abril del 2020

DIVENDRES, 3 d'ABRIL - Música a casa

I si de cançons alegres parlam, no en pot faltar una que es digui Alegria!
I a més, és imprescindible posar-la ja que es tracta del grup de Mallorca més popular dels darrers anys. Un grup que deixà els escenaris l'any 2013 després de molt d'èxit. Estic parlant d'Antònia Font. Tenen un estil molt particular ja que tot i que els podriem clasificar dins el pop si sentiu diferents cançons de la seva discografia veureu que tenen un punt molt especial.
Així que ara, disfrutau d'aquest ALEGRIA d'Antònia Font i esper que ompli d'alegria una estoneta  també dins les vostres cases.




3r - Ritmes 

Nins i nines de 3r, avui teniu una feina de ritmes. L'heu de fer seguint un qüestionari on vos explicaré breument el que cal fer.
Enllaç : https://forms.gle/GNrUNmJz4YkUi7tGA

ATENCIÓ! - Els alumnes que no féren la tasca la setmana passada sobre la música de la Pantera Rosa, sabeu que també la podeu fer en aquest enllaç: https://forms.gle/eFz2dDwGboSnJ8Gc7

I si algú s'anima a fer la tasca que he posat per 4t... endavant!

4t - Ritmes amb La Colombina

Nins i nines de 4t, aquests dies m'agradaria que féssiu un exercici rítmic amb objectes que teniu per casa. Serà una percussió per acompanyar La Colombina! Vos deix dos vídeos de dues propostes diferents. Podeu triar-ne una o fer les dues. No vos rendiu si no surt a la primera, possiblement haureu d'assajar. De fet, tots els músics per sonar bé el seu instrument han d'assajar molt :)
I sabeu el que m'agradaria? Idò que m'enviàssiu algun vídeo al meu correu perevictor.rado@ceipdesantjordi.com encara que sigui un trosset de cançó. A veure si aconseguiu que vos surti!
Au venga! Ritmes! I si m'enviau el vídeo estaré content de veurer-vos!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada